Saturday, December 13, 2008

thank you for the visit

rasanya kak zee n kak im dah selamat sampai singapore... anyway thank u sebab sudi lawat saya kt sini... amik berat tentang kehidupan saya dan juga membawa bermcm2 food heaven utk bekalan saya di sini.... yg paling best dpt makan nasi berani power gituuu huuuuuu oh juga thank u ye kakak for the gucci envy ... hadiah tu sangat saya hargai.... perfume feveret tuu huhuhu

harap2 percutian ringkas 5 hari di sini menggembirakan... dan minta maaf kalau ada apa2 kekurangan dan layanan... maklum saja saya bukan pandai amik hati org hehehhee tapi camnepun saya sgt gembira dgn kehadiran semua... yg best tiap kali balik keje ada fud heaven huhu masa ni lah rasa nk angkut mak dok sini lg hahahahhaha pemalas tul dah gue skarang!

harini jam 5 pagi dh bangun sbb kakak2 kene g epot jam 530 pagi... thanks to aisyah n salizan sbb sudi bantu uruskan transport.. merc lagi ha ... lepas dorang gerak dari rumah... aku dh tk berani nk tidur takut karang telajak naya... hehhe harini family day with msian dkt wenshen farm.... detail saya buat kt entry baru nnt with the picas ya.... tunggu kengkawan yg pakai kamera memahai tu bg.... nk ringkaskan sikit.... aku masuk acara ikat kaki ngan id (anak ustazah) hahahhaha boleh kami aje pompuan yg masuk lawan lelaki n kami lead .. lg 2 tapak nk menang kami nk terjatuh hahahhaha so dpt no 3... tp sokongan gila babas meriah ... akibatnya ha rasakannnnn pergelangan kakiku bengkak n lebam gilakkkkkkk... sakit wooooo

7 comments:

Adrina Adi said...

haii bila la nak jejak kaki kat taipei ni.

Ayu Katerina said...

anytime lee... mari mari hehhe

Adrina Adi said...

ok, tunggu poket tebal sikit.

Zara said...

gucci envy? parfum yang mcm si penipu kat KLCC jual kat kita ke? heheheee

Ayu Katerina said...

yup.. and this time real bebeh hahhahaa siot ja ingat kisah silam dulu eh hahahah

Anonymous said...

sorry tak berkesempatan utk visit ur blog... very the bz... i guess u did not receive my sms kan? kat airport kelam kabut, mana nak kejar queue mana nak kejar time...anyway it was fun but most importantly kak zee happy sebab nampak sinar keriangan & keceriaan ayu...*u noe what i meant*

Ayu Katerina said...

oh ok... :)