Sunday, December 7, 2008

sunday mood

harini saya nk buat agar2 utk sambutan hari raya haji di rumah bos esok... memasing bawa makanan sendiri.. pot luck gitu.. ntah kenapa aku tk suka tunjuk kemahiran memasak aku kt sini.. mungkin kerana malas? tk suka? humble?? euwwww hehehe yg benarnya aku malas dan tk suka sama itu kakak hill heehhee sesapa yg tau sadappp ok hehehehe so buat agar2 kosong udahlah... asal bawa sumthing... benarnya mood raya tk rasa pun kt sini... lebih kepada sunyinya ya Allah... tuhan aje yg tau hati aku... huhuhu

sebenarnya hati saya rungsing... tuhan sedang tunjukkan saya sesuatu.... saya masih dpt bertenang... tenang saya adalah saat saya tidur.. saya lewatkan diri dari bangun tidur sbb jiwa saya sakit... 2 hari saya habiskan masa di atas katil saya... menghafal yaasin yg sudah sebati dlm hidup saya.. merintih mohon ditenangkan hati.... tp sedikit gagal.... mungkinkah?? ermmmmm aku akan cari jln keluar dari dugaan ini...

6 comments:

Anonymous said...

u r doing the right thing ayu... forgiveness does not come easy but once it's given, it relieves not only the other party but also yourself. You will realise that one special feeling which is beyond words to describe.

Salam Aidil Adha!

Ayu Katerina said...

:) tq for that... tk sabarnye tunggu org dtg hehehe

Adrina Adi said...

betul tu kate. tak guna bermusuh dgn orang. tak rugi apa pun kalau kita maafkan orang. Allah lagi suka.

ego ker kamuk dulu? hehe.. yg aku tau garang jer.. hih hih hih.

okay, have fun dgn family nanti.

Zee Omar - Unicity Partner ID: 96600465 said...

phewww, insya Allah, kami akan sampai. fyi, kami nyaris tak dapat datang should we get hurt in the accident involving our vehicle (details of the accident in my blog, panjang lah kalau nak citer kat sini).

Alhamdulillah.... everyone is safe.

taiwan here we comeeeeee.....

Ayu Katerina said...

god... nasib semua ok... see u soon sis! take gud care ok..

Anonymous said...

haluuuuuuuuuu... kami dah di airport ni... ngah tunggu flight.... c u tmrw.... tak sabar rasanya.... sweet dream!