Wednesday, December 31, 2008

hanya sekadar angka...

apa yg menarik mlm new year? ermmm tiada apa... seperti tahun2 sebelum ini... aku hanya di rumah... di atas katil harumku... lebih enak daripada berhimpit utk melihat bunga api terbang2 di langit biru... sementelah cuaca harini hampir drop ke paras 10c... ok korang kt urop rasa tade bende la kan... for me kt sini... tk apalah.. aku rela dok rumah hhehhee... dgn hujan... oh sangat sedap berada didepan heater dari menggigil kesorangan di luar....

bunga api di 101 menjadi kegilaan semua warga taipei... katanya show tahun ini lebih meriah... still for me.. tk apalah... doaku moga... tahun 2009 memberi aku sedikit kebahagiaan, setelah 2008 meragut hampir seluruh kegembiraan hidupku... syukur aku punya sikit iman.... punya keluarga... dan sahabat yang menghidupkan semangatku...

1 Januari... sebenarnya adalah hari yg aku impikan...

2 comments:

Zee Omar - Unicity Partner ID: 96600465 said...

Alhamdulillah, you managed to overcome your test. May tomorrow bring you everlasting happiness, insya Allah, amiin

;)

Ayu Katerina said...

thanks kak zee.. happy new year... salam to abang also... muah!!