Friday, December 5, 2008

saya juga mengantuk huuuu

hehe sambung kisah cik puan adrina hihihi

pagini saya juga sangat mengantuk gara2 smlm telepas waktu tidur saya huhu.. sejak masuk pra winter ni time tidur saya jadi awal.. jam 9 mlm mmg dh nenong le... lepas ishak jam 615pm camtu terus dinner... lepak depan tv jap.. then dh rasa lama gile dh mlm.. so otomatik mmg mengantuk awal.. walaupun nampak aku online memlm.. normally aku dh lelap dah..

smlm cam biasa jam 9 mlm dh tutup mata.. tp jd ayam2 lak hehehhe dlm kul 10 lebih kot oh ramai pulak msg siap ting tong ting tong heheheh so tgk la kejap... kakak and adrina menyelit.. so layan semua since dh tebukak mata ni kan.. kakak dok citer kes my fren songlap duit my mum while with adrina tk habis2 mengorek rahsia hehehe anyway seronok le plak kan.. sedo tk sedo dh dkt jam 12mlm.. aduhhh kene tidur.. tk leh tahan dah sbb rasa nk beku jap jari... nite2 kat semua terus tarik simut huhuhu tido mcm baby lak rasa.. nyenyak!

pagini sejuk le plak.. cuaca drop balik... pakai segala mak neka kt badan.. lilit leher sarung itu sarung ini huhuhu gumok lak rasa.. bior le mmg pesen gumok time winter rite.. sarung boot jln gi opes.. sedap angin pagi ni.. nyaman pun ye... sampai opes lega dpt rasa panas.. cek few keje.. bos lak tk ada.. so relaks sikit... ni rasa nk terlelap semula huuuuuuuu

buat seseorg.. selamat berangkat ke tanah suci esok ... wpun bukan nk p buat haji.. keselamatanmu tetap saya doakan... semoga sihat sejahtera dan dilindungiNya.. amin

No comments: