Saturday, November 21, 2009

pagi minggu

eh series saya tersenyum sampai kembung2 pipi ni ha... jam 1 pagi lebih makan nasi serupa nk bersahur.. selera ya ampun.. sejuk nye pasal ke? lepas mam nasi melayan novel sikit..

around 2 sumthing ya saya hanyut di alam maya.. sesuatu menanti di sana... sesuatu yg menggembirakan.. sampai ke subuh waktu taiwan baru rasa perlu berehat seketika.. saya teruskan dgn melayari fb.. blog kawan2... then baca novel dlm 3 muka baru rasa nk lelap hahaha akhirnya baru mengantuk...

pagini saya dikejutkan dgn senyuman.. bermalas malasan dgn cuaca yg sgt dingin... golek golek then baru mandi.. siap2 then kemas dapur sket.. kuar udang... well today saya nk goreng beehun je la.. nk goreng dgn udang.. after boleh layan my fev series.. and mulakan acara empty trash segala yg menyemakkan otak aku ni... ya mana plastik besar saya ni ye.. mau ku humban semuanya since esok adalah hari buang sampah hehehe.. seronok tgk rumah yg sentiasa kemas.. oh ya kene top up air freshner since winter rumah jadi pengap nnt cepat masam baunya.

heh pepagi membebel hiiiii nnt ku sambung lagi xtvt rutinku di hujung minggu...:)

No comments: