Sunday, November 29, 2009

aku mencari kebenaran

bukan mudah untuk kita bercakap benar tentang diri kepada seseorg yg kita baru kenalikan.. tapi jika seseorg membuka hijabnya.. memohon sebuah pengertian.. ya aku boleh lakukan.. malah menghargainya... kerana menjadi insan terpilih... setiap org ada kisahnya.. aku juga.. semua berbeza tapi hakikatnya sama.. ia adalah kisah hidup.. kisah yg tk mungkin kita dpt padam dari apa yg terjadi.. maka itu.. biarlah yg terjadi itu berlalu... biarlah sejarah terukir itu menjadi kenangan saja.. langkah perlu diteruskan selagi diizinkanNya..

8 comments:

Adrina Adi said...

menyentuh perasaan :(

Ayu Katerina said...

sesekali.. bila sunyi2 ni aih..

Melea said...

kadang2 bila kita carik, kebenaran itu tidak muncul2, tapi bila kita tak carik, ia datang dengan tiba tiba....

mudah mudahan sahabat ku dapat apa yang dia ingin temui itu....amin...

Ayu Katerina said...

insyaAllah.. doakan aku temuinya sekali lagi..

Zara said...

adui beb...syahdu ok?
doakan aku sama k...Amin

Ayu Katerina said...

amenn.. utk semua..

Ernie Zuraida said...

amin.... :) senyum penuh makna :)

Ayu Katerina said...

aikk huhuhu semua senyum ni.. ok ai sengih la hahaa