Saturday, November 28, 2009

101

3.30 pm decide keluar la sekejap... lama tk jln2 ke 101.. amik teksi since nak naik bus terlupa plak nombor berapa.. harini mood nk berjalan2 gitu... sampai 101 wowi ramainye org.. cuci mata ermmm winter cloth semuanya.. mmg sangat menarik dan apa lagi sangkut le juga.. jeans satu.. baju 2... coklat fev dkt bawah 101 yg maha lazat.. hehe and alamak tk dapek nk bayar duit taiwan, apa lagi swap maybank card je le... takpe lama tk guna huhuhuhu puas hati!

then cross jambatan ke new york new york.. cuci mata dkt area cinema.. beli few brg2 girlish hihihi lama plak tu membelek.. memacam benda aku amik udohnya penuh 1 bag juga.. alahaii laa kerana nk memenuhkan masa lapang.. tipiss sekejap dompetku.. takpe janji utk diri sendiri saja..

lepas 2 3 jam kt situ n hari pun dh gelap.. so amik teksi baliklah.. udoh penuh bag di tangan.. sampai rumah simpan barang dulu then kuar semula ke wellcome beli brg dapur plak.. shopping satu bag cukup... kemas brg2 kt dapur.. kemas brg2 yg shopping tadi.. mandi.. rest.. n now nunggu jam 9 utk call Malaysia...

kesimpulannya.. ya saya sgt gembira manjakan diri sendiri harini... semoga keceriaan saya sepanjang masa... mwahhh!!

2 comments:

Zara said...

jelossssnyaaaa aku!!!

Ayu Katerina said...

jaket winter ni kalu aku letak aku rasa ko pitam hahahahahhaaa seb baik tadak kamera