Friday, November 6, 2009

current issue

adrina

tabah dgn dugaan ya... sepertimana ko selalu ingatkan aku.. betul kadang2 kita rasa tidak adil.. diduga tanpa putus... sampai kita lihat hidup kita ni sebenarnya utk derita.. jgn begitu ya.. kita insan terpilih.. jadi bersabarlah.. u have me.. betul... cari aku jika perlukan apa2.. anak itukan anak aku... :) maybe aku busy sampai tk terjawab semua.. tapi u can sms me at anytime u want .. be strong my dear..

erni

aku pun tk faham dgn manusia yg sekaum kita ni.. apakah seronok kiranya mencanang kisah kain dalam rumah tangga org begitu eh?? kepuasan barang kali?? apa rumahtangga dia cukup terjaga sehingga tk ada cacat cela? wtf!! serius aku cukup tk suka dgr kisah2 bodoh tk bertamadun seperti itu.. aku biarkan zara bercerita.. aku biarkan ko meluah.. korang tahu aku cut awal kan.. aku bosan dan menyampah.. tapi aku tetap amik berat dan berfikir utk korang... dan aku tetap kata.. ^#*&R%*^(&($* sorry aku cukup tk berkenan dkt org yg dimaksudkan..

zara

i need u hehe

8 comments:

Melea said...

utk aku takde ker kate?? mana aci camnie ehehehehehe!!

kak ed ade problem ker??? aku ngk life dia ok jerr...!!

Ayu Katerina said...

baby dia tk sihat... sms sendiri tanya.. doakan sama..

ermm ko kan sedang tenang2 aje.. aku sedang tenangkan hati org2 yg tk tenang.. :)

Melea said...

masya allah....!! Lah yer ker...!! Nanti aku sms tanya dia...!! Thanks for the info

ms adrina said...

kate,

dugaan datang dan pergi dan sebagai hambaNya, kita mmg layak utk diuji.

i just pray to Allah, moga hati ini kuat & tabah mengharungi segalanya dgn redha.

tq for being there :)

Zara said...

aku baru je baca ur blog...what? u need me? call me babe...

Ayu Katerina said...

dah haritu hehehe am good dont worry.. aku berjaya dgn ubat tidur 2 hari hehe

Ernie Zuraida said...

erm..... lau org ittew contfront dgn aku... harus aku siap2 senjata ape yg patut.... huhuhuhu....

Ayu Katerina said...

takat dia tu... ceh.. hahahahahaha