Tuesday, January 7, 2014

Tengss kawan-kawanku di luar sana

Seronok ada ramai kawan.. tak dapat gi tempat deme dapat souvenir dari deme pun rasa syukur.. syukur sbb kawan2 masih ingat kt kita ni.. masih sayanglah katanyakan... :P sapa2 yg kenal aku wpun awalnye dok mengata aku ni sombong kedaung.. tapi lepas2 tu diaorg akan ckp ko ni mmg sombong kedaung tp ko baikla.. weii aku tk ckp aku baik... kawan2 yg ckp :P hahahah mood tiba2 up diri pula choiii sgt!

Anyway aku nk ucapkan tima kasih dekat kawan2 yg selalu balik bercuti dan belikan aku.. anak aku.. even kadang utk mr big aku mcm2 souvenir.. latest from my BFF zara.. tenggsss for the HRC venice for my Rania.. cantik!! HRC pertama for her from Venice with laf gitu hihihih...

Juga buat intan Ho Chi Minh yg bagi aku telekung 2 pasang haritu masa balik cuti raya haji.. satu utk aku, satu utk mak aku... pakai gi semayang raya mak aku hoo.. punya la suka.. sejuk katanya.. tengss intan.. aku rasa tk pernah mention di blog ni..

Dari qis juga bila dia balik cuti dari poland tk pernah tangan kosong.. awal2 dia balik dulu berhelai2 baju/seluar/bikin sakan dia belikan untuk rania.. semua masih boleh dipakai sampai harini.. even baru2 ni dia balik sempat juga dia hulur angpow dekat si anak.. tengsss juga qis!

Madam hidia yang balik bercuti dari karachi.. bagi saya 2 helai sarung bantal handmade from karachi.. nice sangat.. ;) and kejap lagi nk jumpa my fren back for holiday dari india.. ha yg ni aku tau, kene paksa beli sari jap lagi hahahahahaha

Aha tk lupa buat idzhar budapest yang belikan rania dress rerama dan magnet utk aku hihihhi wpun dia tk baca blog aku.. think soo kekekeke mana tahu nnt dia baca tadela kecik ati :D

Last but not least, tengs to my fren adrina yg selalu kirimkan aku apa2 yg dia rasa aku suka dari kelantan tercinta.. popia ikan yg ko post haritu mmg terbaik! berebut2 makan dgn mr big kekekekeke nnt aku post ko sekotak hadiah buat baby baru yang akan lahir tk lama lagi.. eksited!

Well Tenggsss korang... aku sayang kt korang semua.. semoga murah rezeki dan sentiasa dilimpahi rahmat dan kebahagiaan yang berpanjangan... ameen..

7 comments:

Adrina Adi said...

Kate, alaa malu la. Popia ikan je. Hehe. Ni baru nak pos minyak kelapa dara Uncle aku buat sbb ada kazen aku cakap bagus utk kulit. Try la. Dia tengah buat nanti dah siap dia akan poskan.

Thank u in advance hadiah baby tu. May Allah bless you always.

Lantak la sombong kedaung janji hati baik maa... hihi.

Ayu Katerina said...

aku mmg tgh amalkan minyak kelapa dara organic dari cosway.. makan dan sapu dekat kulit rania bila kering.. ok juga nk bg yg buatan sendiri mana tau lagi freshkan..

Mya said...

intan balik malaysia ke hari tu?
tak roger aku pun. sedih :(
aku rindu kat dia. apa kabo la dia gamak nya..

Ayu Katerina said...

dia balik sblum raya haji.. dia dtg jap jumpa sbb brg2 anak dia ada kt aku.. pastu bebaru ni pun dia balik jap.. then terus ke johor kot.. dia ok sehat je.. hari2 borak huhuhu

Ayu Katerina said...

dia balik sblum raya haji.. dia dtg jap jumpa sbb brg2 anak dia ada kt aku.. pastu bebaru ni pun dia balik jap.. then terus ke johor kot.. dia ok sehat je.. hari2 borak huhuhu

Sella Shahbudin said...

alhamdulillah.. sama2 berbagi rezeki...

nqr said...

love you kakak. bg semangat sket utk aku start blogging!