Monday, January 20, 2014

cuti 3 hari

Best betul cuti 3 hari last week.. tade gi jalan mana, duduk je dlm kawasan putrajaya - kl hehe.. hari jumaat pepagi bawa anak gi playground.. layan slide jongkang jongkit sampai penat then baru balik rumah mandi.. thari me masak while mr big ke masjdi for jumaat prayer... ptg gi jenguk MIL dekat ampang..

Sabtu kami rest aje di rumah main masak2 lagi.. gi alamanda sekejap shopping brg dapur n biarkan anak main sakan2 dekat parkson tu... berlari, manjat ya ampun nk pengsan aku hehe... happy tgk budak aktif drpd kelepet duduk ajekan.. penat pun penatlah.. asalkan semua org gembira.. makan pun dh berubah selera.. tanak bubur dah.. nampak bubur terjuih2 mulut tanak .. haha so skrg makan nasi putih dgn sup.. selalunya aku buatkan dia sup sayur.. letak ikan bilis 3 ekor.. harum dan sedap jugala kot.. 2 kali tambah jugala si anaknye.. tk cukup dgn nasi skrg dia menggila dgn pisang.. sehari 3 4 biji pisang dia telan..

Ahad thari pun aku masak.. petang gi rumah my adik si linda dekat kl.. mr big nk shooting pemandangan kelompo dari setiaparkresidence.. phewww kagum sungguhla hai kondo dekat situ.. view klcc.. private pool.. private lift.. bla n bla segala privacy segala kemewahan ada.. ni aku snap beberapa keping dari iphone..



And this is my adik linda belakang rania n pena her besfren forever... sampai ke mlm melepak kt rumah deme.. ptg tu kami ronda tingkat 33.. main air... budak rania nasib baik le cuaca agak sejuk.. kalau tk mmg aku biar dia mandi terus hihi.. kasi rendam2 air je.. seronok sungguh dia.. nasib baik bawa baju bekal.. mr big dgn dunia dia.. mlm diaorg tapaukan bubur nasi kg baru n lauk.. sedap! 9 lebih baru gerak balik.. alhamdulillah cuti 3 hari sgt seronok.. 2 minggu lagi bercuti ke pulau pula kami 3 beranak.

2 comments:

nqr said...

kakakkkk awak dh ada iphone tu takde ke nak install whtsapp???

Ayu Katerina said...

loooo tu iphone lakikuuuu nnt aku beli phone baru aku letak wasap tu chat sampai lebam otey!! haha