Friday, November 2, 2012

salam november ;)

November sudah.. Alhamdulillah letih apapun semua under control.. kontena sangkut plak.. ptt release harini, tp hold sampai senin depan, kastam nk buka kontena jadah segala.. sebab? ntah.. katanya atas arahan org tertinggi bapak tinggi sangatlah, brg dari taiwan harus dibuka dulu... ye tgklah apa nk tgk pun.. pecah brg aku.. bayau!

Sempat kami ke ikea beli brg2 utk rumah sikit.. ala benda mengarut2 aje yg akan diserikan di rumah putrajaya nanti... yg bestnya aku membeli brg2 utk anak gegirl aku ni auwww la sgtkan:D lampu bunga2 la.. karpet geli2 la.. blind la.. haha over ke bilik dia pula? mcm le budak tu tau tu bilik dia hihihihhi.. ahhh takpela janji best :P

Untuk diri sendiri, ermmm tatau nk tulis apa ke bende nnt la dh siap pasang ai tunjuk.. cermin for sure utk diriku berdandan... nk beli cadar meriah2 tp habis stok plak.. frust! takpe cari kedai lain nanti.. lepas ni koje pasang memasang.. btw kami belum pindah masuk lg sbb kipas yg ptt ada tp tade, bumbung bocor so n so... kuartersss namapunn, nasib le aku belum rasa nk call sendiri kontraktor2 tu.. semua mr big yg buat.. haihlaaa malas betul aku nk cakap byk2 kali dgn pekerja2 berhemah ni kennnn

Tatau nk merepek apa lg, so far part lunch dinner syiokk aa layan.. kedai besepah, semua bende nk try:D harini je aku dh makan nasi ayam, kotiaw goreng.. phuh! ni tetiba rasa nk makan beriani... nasib baik lee aku ni kene pantang seafood demi anak.. kalau tidakkkk arghhhhhhh tanak ckp kekekekekek

No comments: