Saturday, November 17, 2012

5 month Rania

Sekejap aje si kecik ni dh pun 5 bulan... oihhh banyak akal dah org kata.. meniarap pusing2 semula laju.. sikit lagi penah mau jatuh katil.. penah jatuh sofa tp nasib baik aku sebelah dia.. so jatuh atas peha aku dgn muka tekebil2 seronok plak dia rasa .. adeihhh mcm2 hal! mmg skrg ni kene apa2pun safety first! tk boleh dh tinggal dia nk lari2 p amik air ke apa.. penah sekali aku letak depan tv, gi amik air jap, tup2 ha dh bawah meja.. nasib tk terantuk ke apa.. haihla anakkkk maju sungguh awok!

Alhamdulillah, sejak balik sini rashes Rania semakin baik.. sikit2 tu ada la on off tapi muuuuchhhh better! pakai cream buds yg organic tu mmg bagus.. so pada kawan2 yg ada anak kulit sensitif tu aku cadangkan pakai cream buds, mandian buds semua la.. sgt membantu :)

Well tak lama lagi kami sekeluarga nk balik utara, nk lawat sahabat saya sella yg baru lahirkan baby boy gomoksss dia and of kos balik ke rumah mak saya ... tk sobar!

p/s: Ok lepas type entry ni, kepala Rania sudah bawah sofa! MOMMYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: