Tuesday, July 24, 2012

puasa orang pantang

Puasa yang seronok sbbnya saya dapat duduk rumah sebulan penuh.. dapat masakkan sejenis dua utk mak dan mr big.. dapat sediakan itu ini.. takyah rushing2 balik dari opes.. nikmat sangat :).. walaupun saya tk puasa.. tp kepuasannya sgt terasa bila dpt bantu dan tgk org berbuka.. apapun mr big saya tetap chef terbaik.. ai dh on masuk dapur slow2.. tk lasak sgt2 lagi.. tp sejenis dua yg senang dh start.. nanti dh habis pantang ai nk start jadi chef betul2 semula..

Menu kami simple2 aje.. ada buah ada air ada lauk pauk.. tak membazir.. habis sekali hadap.. sahur aku wajibkan mr big bangun walau hanya kurma dan air.. sbb aku kalau puasa mesti makan nasi.. while me.. puasa ke tak.. sahur ke tak.. of kos la bangun sbb si kecik nk susu.. dialah alarm kami utk sahur segala huhuhuhu

Kejap aje rasa masa berlalu.. 2 minggu lagi mak dh nk balik.. haihhh sunyilahh mak tk ada nanti ni.. haihla... ni yg buat tk sabarnyee nk balik tanah air... yehaaa!!!! mood malaysia tercinta dah on!

3 comments:

Anonymous said...

ko raye mane beb??

-sdm-

Ayu Katerina said...

raya di perantauan lagi tahun ni..

Adrina Adi said...

confirm lauk pauk secukup rasa, sebab ada yang tak puasa. boleh test gula garam. hehe.

aku pun tengah bendera merah.

tapi wajib bangun sahur sbb ada yang berpuasa.