Monday, July 9, 2012

Citer pantang mekkkk

Harini dah hari ke 24 .. Cepat aje rasa masa berlalu... Bz yooo jaga anak... Dlm masa yg sama pantang memantang le gue ni kan... Okay je pantang ni... Relaks je sbb byk dgn anak.. Cuma hal nk kuar umah ni dh mula panas bontot... Psl makan tu ok lg.. Part nk cari brg anak je gue kene hold... Tgk itu ini byk kene ada.. Tp mr big gue tk bg kuo lg... Panas satu hal.. Ermm cptle habis 44 hari yek...bykkkkkkk bende utk rania nk cari ni.. Part makan2 gue ok ikut je pantang.. Mak masak apapun sedap hatta pindang hari2... Sodap je layan... Minyak, krim so n so rajin je aku sapu.. Barut pun rajin pakai on off.... Rasa grip sedap je kt perut...nk tido buka... Senak aihh...mana jam 3 4 pagi nk nyusu bagaikan.. Apapun yg baik2 kita buat..yg rasa mengarut abaikan je... Jamu je aku on off takut anak tk selesa... Cuaca sgt panas... Nnt badan over panas haih mcm2 leh jadi..

2 comments:

Anonymous said...

haaa...btol2..yg lojik jek ikut..yg x logik x yah ikut..hehehe..aku dlu x sampai 44 hari pun dh kuar dh beb..aslkan pandai rase bdn sendri, bleh aje..:)

-sdm-

Ayu Katerina said...

laki aku wiii.. ngalah mak bidan.. hahahhaa semua tk boleh.. mmg dia leee bidan paling garang pernah aku jumpa :P... harini aku nk le ngekut gi mothercare cari cream2 baby.. bra so n so.. dia ckp takpe ai pegi. bgtau je brand hahahahha hampehhh.. tp tulah.. kasih sayang le namanyekannn :P tabah sajelah...