Thursday, January 20, 2011

Sambal Udang

Idak le sebut2 sangat.. tapi sejak beli tiket 5 6 bulan yang lalu.. target utama saya ialah nk makan sambal udang petai.. ya tuhannn teringin bebenor dah ni.. wpun boleh masak sendiri tapi tk sesedap masakan ibu2 di Malaysia.. tk kisahlah masakan my mom ke.. my mother in law ke.. semua sedap2 belaka dan saya suka bangat makan sambal tumis udang ;)

Seumur hidup aku takan lupa rupanya atas meja makan pengantin aku dulu.. mak mertua aku letak sambal tumis udang khas utk aku.. tapi tk nampak!!! bila dh habis selesai kenduri baru tahu... apa lagi.. selesai gonyoh periuk (wpun berehat jek benornya.. ) gue layan nasi minyak 2 pinggan FULL bersama sambal udang petai sahaja mihahahaha i laf u la Mak Raub :D tu pasei la skrg ni tak sesabar nk balik jumpa ibu2 saya ni.. my mom tk yah ckp lakan.. of kos terbaik di dunia.. mak seremban plak.. dia punya masak lemak daging salai.. yawwwww menitik air liur ok.

Dah!!! jom tengok tennis.. lambat lagi nk balik.. uwaaaaaaaaaaaaaa

No comments: