Monday, January 3, 2011

Dua Ribu Sebelassssss



Waaahhh sedar tk sedar la kan... dah 3 Januari 2011 dah.. hihihihi tk ada masa nk jengah blog since sibuk dgn acara yg padat dgn my dear husband.. malam new year layan bunga api 101 di Tv tapi my dear hubby ke sana shoot live.. haha cuaca drop gile mlm tu.. jln tutup sana sini.. finally dia jln kaki je dari 101 ke rumah.. hohoohooho tabikkk springgg 10x.. gue dok sini dh 3 tahun pun tk penah jln kaki lagi... jauhhhhhh ok!!! tapi takpela.. sejukkkkkk... so tk terasa la sgt berjln.. jam 2 pagi lebih jugala dia sampai romah.. ngusung kamera 2.. tripod 2.. lens lagi hihihi ada ko 5 6 kilo.. dh serupa askar berperang!! takpela dh minat dia.. saya galakkan ajee ekkekekeke

Pagi New Year 2011 saya masih demam.. oh demam dari 31 Dec lagi.. tk la teruk sgt.. tp berjaga2 jugalah... just rest kt rumah... keje dapur semua chef msia yg uruskan ... me just berselimut kasi kebah depan tv.. seronokla juga layan movie.. minum ptg... layan net sesama.. tadela bosan duduk rumah aje... Sunday baru kami berjalan2 amik angin sikit... mr. hubby terigin nk test remote kamera dia.. lens n speedlite tah apa lagi tah.. disuruhnya gue jadi model kejap.. oklaaa hihihihihi

Well tahun baru saya kalini sgt seronok.. terasa masa tu cepat betul berlalu.. dh 3 hari pun kita di tahun baru.. Alhamdulillah semoga semuanya lancar aje.. bersyukur dgn apa adanya.. ;)

3 comments:

Adrina Adi said...

aku pun, so far so good. well, takde extraordinary pun. life aku mcm hari2 biasa sebelum ni.

tapi kali ni asyik berdebar2. mcm takut nak tempuhi hari2 baru. tawakal jer la pada Allah. DIA lebih tahu :)

Sella Shahbudin said...

wahaaa.. ai like gambo pakai sot skirt.... cung..cung...

Ayu Katerina said...

dina: InsyaAllah berserah saja.. dlm masa yg sama berusaha.. ;)

sella: pakai legging tu yg lulus lembaga penapis tu kekekeekeke

harini opes gue tadak internet.. sakit jiwa lara huhuhuhu