Tuesday, January 25, 2011

biarkan aku

kecewa dan segala benda caca merba dlm kepala.. semuanya serba tk kena.. end up aku yg sakit sendiri.. try to calm myself.. bertahunpun aku menyendiri dari dunia sosial.. sosial dan gembira aku adalah di sini.. haha menyedihkan! tapi aku gembira.. so apa peduli?

minta maaf pada kawan2 yg msg aku di fb.. bukan aku tk mahu jawab pertanyaan korang.. tapi aku hanya mahu ruang dan masa utk diri sendiri.. asal aku boleh bertenang dan berfikir secara rasional.. baik buruk tindakan aku jika masih di kawal emosi... 2 harini aku belum cukup bersedia berckp dgn sesiapun.. terima kasih pada yg amik berat bertanyakan samada aku ok or tak...

semoga ada sesuatu yg dapat memulihkan jiwa ini semula.. cukup2lah bertahun aku mencantumkan hati yg pecah beribu dulu... jgn sesiapa cuba lukakan aku kembali.. bukan mudah utk menyembunyikan duka dgn menelan airmata.. kasihanlah pada aku..

....... :( kenangan 6 minggu itu sesungguhnya sgt berharga...

No comments: