Saturday, November 1, 2008

sakit

harini hidup aku 'sakit' kembali.... bangun pagi tgk kiri kanan ya tuhan sunyinya rasa... buat kopi.. mop rumah.... tgk tv... then masak sikit utk makan thari.... lepas makan layan tv kejap then bawa diri baring2 sambil baca novel... terlelap.... jaga dah jam 4pm... sunyi lagi.... makan kerepek sikit... minum air epal.... on ym... sunyi lagi... dpt call dari malaysia... seronok sekejap... tp sekejap ajelah.... decide mandi ajelah since dh maghrib jam 530ptg... tgh mandi .. tgh sabun... badan krem.. inilah saat yg paling aku tk suka.. sakitnya... seksanya krem tgh mandi tuhan aje yg tahu... cuba tahan... jirus dgn air suam ..... duduk dlm bathtub tp sakitnya ya tuhan... end up aku dh lama tk nangis pun... aku meraung sekejap... sakitnya tuhan.... sebelah tangan aku cuba bersihkan sabun... tarik tuala.... terus keluar dari bilik air then menangis2 dkt bilik sambil menggigit tuala... cepatlah reda cepatlah reda.... 5 minit after that.. alhamdullillah kendur juga krem tu... terus pakai trek n baju tebal.... tgk muka bengkak... n now.. sakitnya masih berdenyut... dgn perasaan hati yg sepi.... tiada siapa utk mengadu..... takdir tuhan.... redha ajalah...

No comments: