Saturday, November 8, 2008

beehun sup utara

ahakss tajuk makan aje eh... rezeki tuhan...

smlm ustazah belikan aku kacang panjang... kt sini kacang panjang hanya jual kt wet market which is payah benar aku nk pegi... marketnya pagi aje... time keje camne nk p... n lagi kalau weekend adoiii sorang2 nk bangun awal g market apa kaedahnya kan hahhaha so rasanya sejak dok taipei ni baru 2 kali dpt makan kacang panjang huhuhu... so smlm ustazah gi pasar teringat yg aku dh lama tk makan agaknya dia pun belikan sikit hihihih happy gile!!

habis keje dia jemput gi umah makan beehun sup utara.. hhuhuhu mana mungkin saya menolakkan.. jln sorang gi umah dia since faten agak bz n lambat sikit.. sampai rumah dia gebang2 jap sambil tolong ngacau kt dapur hehehe siap ngan agar2 la... popia la huih food heaven la plak... faten sampai kami terus hidang ajelah... ha kau 3 pinggan aku makan huhuhu sedap gile... ustazah masak le apapun mmg selera aku.... selera org utara.. sedap mcm masakan mak den hehehhee siap tapau lagi haa boleh 3 kali makan.. gile byk!

lepak sampai jam 8 lebih then amik taxi balik ngan faten.. penat dh nk jln sbb kenyang benar.. sampai rumah buat acare mengemas sikit... basuh baju.... sidai baju hehehe then telelap... awal juga tidur tp letih sbb kenyang sgt agaknya..

harini rajin prepare nk masak nasi ayam.. mlm nnt ada org nk dtg... so dh perap ayam sesiap tinggal nk buat benda simple aje..thari ni just menum n layan tv.. tk rasa lapar la plak... tp kejap lagi nk kuar sat gi CKS yehaaaa

gambar?? err sehari 2 nnt la plak eh... tade pic baru nk letak huhuhu anyway ini boot baru saya hihihihi

3 comments:

Adrina Adi said...

ai nak tgk full photo, can arr???

hehe

Ayu Katerina said...

huihh cannot.... 18SX ahahhaa lgpun pembaca blog aku ni yg ala2 pun ramaikan.. jadi issue plak nnt.. mcm aku tatau!!

Sella Shahbudin said...

pewwwwitttt.... terguda i dek boot itu....