Monday, October 20, 2014

Lovely Wedding


Gambar tk byk dr my phone sbb bz buat keje satu hal.. soh org amik gambo pun satu hal.. goyang semedang tangan tak bedung gamaknye.. pastu lighting ala2 slowkan so muka jadi gelap.. maka nya kem salamlah gambar sendiri ye.. nnt dpt dr photographer i share seketul dua ye sella haha .. cam biasa akukan peramah.. habis semua photographer event manager aku sapa.. so dptla gambar sap sana sap sini sekeping dua hahahahha dan lagi satu.. beli tudung lain, tudung lain yg aku pakai.. pasalllllll tudung yg aku beli tu tk menjadi haritu.. maleh la nk layan lelama maka aku sarung je shawl aku yg sedia ada.. jadi kaler tk lari.. gold hitam juga hehehhehe


Ni geng secretariat with Dato' Noorul, KSU.. courtesy from her IG hehu.. minat amik gambar, sana sini dia snap comel je aku tgk dgn camera pink beliau hihihihi

No comments: