Thursday, October 23, 2014

Fitting Baju Kawin Haha

Wokeeyyy semalam ke FuzanaMokhtaza lah sayanye fitting baju sempena kenduri kawin Yanti pada 2 November nanti.. dress tu hadiah from perantin to me and adik beradik yg lain.. lace.. silk inside for everybody dibeli oleh beliau di bandung.. hantar pada fuzana so weols ckp je nk design camne..

Ok my style is harusla menutup aurat... lace berlapik2.. cover lemak here n there prffftttt dan sedap utk berjalan.. tak tahu aku nk buat style apa benarnya so yanti bawa magazine pengantin soh pilih.. selak sana selak sini hah gini jela aku tunjuk.. haha of koss le gambo model sikit punya lawa kan... hahahahhaha

Semalam test baju ok rasa selesa.. belum siap habis.. lace2 belom tampal.. masih plain.. hanya ada lace kt tangan je so far.. kt pinggang belum tampal.. kat kaki pun ada katanya.. designer yg yanti pilih is www.fuzanamokhtaza.com designer muda yg sedang menempa nama skrg... mula2 aku tk berapa kenal.. aku masuk website dia phuhh bajuuu menyesal aku tk usha time raya.. ha gitu! Tahun depan harus aku beli dari Fuzana ni je.. jatuh cinta habis dgn rekaan beliau.. siapa Fuzana.. sikit mengenai beliau 'Fuzana Mokhtaza was born in Alor Star on October 5th, 1989. They say famous designers were born in October; Donna Karan (Oct 2nd), Gwen Stefani (Oct 3rd), Ralph Lauren (Oct 14th), Zac Posen (Oct 24th), so this has got to be something!

She graduated with a Bachelors in Architecture from International Islamic University Malaysia (IIUM) and is currently pursuing her Part II Architecture Degree in the ... sila jenguk blog beliau :)

Okeh masa gi test baju pena pun ada.. our family members jugala.. director for yanti event nanti.. dia test dulu huhu seksi lawolah.. kira zaman dulu2 boleh la kot pakai cam deme lace di atas.. gown ikut body di bawah.. phewww satu keluarga design lebih kurang gitula.. nnt kene catwalk whahahahha aku dh risau part ni.. ok settle pena, ai la pula.. masa dok posing2 depan cermin rania ckp.. daddy2 mommy princesss.. ayokkk princess sgt mak awak ni haaa.. cutting pun kembang jeee hahahahha asal pakai gown semua org princess di mata dia hihihihi baju si princess kecik ni je belum ada lagi.. silap tk tempah sekalikan.. kalau tk mesti senang kerja aku.. apsal tk fikir dari awal??? heh!

Ni ha sekeping gambo i sharing is caring kt sini.. belum siap habis.. nanti kenduri ai posing la betul2 ya :D

No comments: