Wednesday, February 19, 2014

Happy Birthday Daddy!

8 Februari 2014 haritu birthday big daddy yg ke tetttt!!! hehe.. pagi tu kami ke pasar beli barang basah.. thari aku masakkan nasi ayam kegemaran mr big.. lama tk buat nasi ayam.. last buat masa kt taiwan dulu nuh hihihih.. so disebabkan harini special ai pun buat jela... perap ayam.. buat sup.. buat sambal.. prepare semua thari lunch makan besarlah... rania pun dpt makan nasi ayam juga.. but aku bg nasi je.. menambah2 dia makan...


Lepas lunch semua membongkang tidur.. aku keluar jap dgn mak gi shopping dekat tepi puspanitapuri.. habis disitu aku gi presint 8 beli icecream cake utk suprise mr big.. acara minum petang la kan.. sampai rumah sorok dulu hihih.. mr big tidur kt sofa bila dia jaga je aku terus suruh rania bawa kek tu gi daddy kekekeke layan pula budak kecik tu...


Dh bagi daddy takan nk tgk ajekan.. rasa sikitla haha.. tk penah2 aku kasi dia cuik kek2 gebu cam ni.. tp sebab sian nengok matanye.. takpela cuit sikit je ye nak.. manis tu.. mommy tk ready nk kasi awak makan kek lagi...


Kebetulan anak sedara dtg rumah hantar kunci yg tertinggal kt dia.. join sekali makan kek.. snap2 n main dgn rania.. alhamdulillah semua happy.. lepas minum petang makan icecream kek kami keluar jap gi tempat yg aku shopping dgn mak aku tghari td tu.. mr big ngan anak sedara aku pula nk cuci mata.. tk pepasal aku shopping selendang lagi hehe.. tshirt utk rania n so n so... dekat nk senja jugalah baru balik rumah...

No comments: