Wednesday, July 3, 2013

Teduhan Kasih Dahlia

Ngaaaa terjebak!! semua citer ni best! byk je terjadi dlm kehidupan harian masyarakat kita skrg.. Both drama mmg buat aku terjebak sungguh depan tv hihihihi

Teduhan kasih dh habis smlm.. happy ending.. mmg dh tahu pun yg jahat biasanya dibalas gitu2lah.. samada insaf atau terus dpt balasan... yg baik InsyaAllah Allah sayang dan akan dibalas dgn kegembiraan di atas kesabaran yg ada.. TK pada aku cerita yang best... kelakar, sedih, sakit hati semua ada... rencah yg sedap untuk ditonton setiap hari.. manakala Dahlia, Razman the hero dh kiok.. tu aku cam alaaa apsal mati lak ni... tapi dh itu jln citernyekan.. i like Dahlia.. bangkit dari kejatuhan.. tk pandang lagi ke belakang dan tuntut apa jua hak beliau.. u go girl!! haliza the jahat one skrg tgh sengsara... tulahh buat org lagi...

Dan tak bestnya semua drama2 ni dh habis dan bakal habis.. ala yg depan2 ni citer apa lagi ek hahhahahaha sungguh terjebak tgk tv tau kak kate! novel yg belambak aku beli baru on sehelai 2.. tk maju mcm dulu.. penangan drama2 kt tv la skrg ni.. pd kawan2 yg kt overseas jgn lupa tonton drama2 ni kt online sana k.. buat peneman hari2 sunyi korang ;) ciau!

2 comments:

Adrina Adi said...

Tapi aku tak puas hati plak si Razman ni mati. Ingat biar la macam dia gila talak balik ke kat Dahlia, pastu berebut dengan Fuad ke. Hah kan best. Hahaha.

Teduhan Kasih tak tengok pula. Takpe la nanti marathon kat internet.

Ayu Katerina said...

kan!!