Monday, July 29, 2013

cerita2 shopping raya

Last weekend bawa anak cari baju kurung.. gi alamanda dulu tp tade pula yg bekenan... size pun tadek juga.. so jln pusing dlm tu beli baju daddy je la dulu.. lepas daddy, mommy lak beli suar... pastu beli brg2 food rania di cold storage.. suka dia dpt duduk dlm troley beso.. penat je bawa stroller dia :P


Habis ronda alamanda kami ke bangi, nk topup bag susu yg dh hampir habis.. masa sebok pusing nk ke manjaku, nampak satu kedai baby ada patung pakai baju kurung.. eh kene tgk jap la kan.. soh daddy berhenti tepi je so aku masuk sorang.. taraaaaaaa baju yg aku nk tu mmg ada! aku dh plan balik dari jln2 tu nk terus beli online je.. sbb dh nampak kt online pun ada jual baju kurung cotton tu.. harga mahal sikit aje.. tapi dh jumpa depan mata, size pun ada terus amik jela.. ada discount lagi 20% hehe rezeki.. beli sepasang je kurung for her.. takut nnt tk dipakainye sgt..


Ha ni baju kurung rania.. gambar ni aku amik dari ig yg jual baju kurung for baby.. same sebijik! aku beli kt kedai je hihihihi tumpang pinjam gambar ye kak.. dah sama sgt hoooo! test bg dia pakai kt rumah hahahah keras je berdiri.. pelik gaknye baju apa la pula ni kannnn.. harini dh masuk mesin basuh.. apahal2 kita kasi mandi itu baju dulu..

Well tak lama dah nk raya.. Alhamdulillah puasa baik2 saja.. mak pun dh beli baju raya.. daddy pun dh ada.. dannnn tak sah la kalau raya tadek lip lap lip lap weh!! maka nya!! taraaaaaaa surprise by the daddy to me hahahahah nahh nk sangat lampu lip lapnye!! mlm ni pasang keliling rumah yaaaaaa! baru la raya!

2 comments:

Sella Shahbudin said...

comel..comel... sure dia pelik pasaipa pakai gaun labuh.. ekeke...

aku dok ngantuk2 nih...masa first tak zoom gambo baju tuh, dari jauh bunga2 tu nampak cam shaun the sheep... ekekeke...

Ayu Katerina said...

hahahah tu laaaaa sebijik mcm kandang shaun lak jhaahahhahaa gewam!