Monday, December 3, 2012

mykid?

Citer kelako jap.. haritu kawan kitaorg tanya apa no mykid Rania.. sbb kitaorg belikan dia insuran.. all duit Rania yg diterima sejak lahir hinggalah harini kami dh masukkan untuk insuran dia.. :) demi masa depan anakkan... so kitaorg pun cam ha nombor apa ye? alamak tk tahu huhuhu.. pastu member tu ckpla no mykid anak.. ic anak la kiranya.. kitaorg cam oo kene buat ke? hahahaha gile tk tahu! since nk belikan rania insuran so kitorg pun okla esok gi buat ic dia.. kira dh plan la nk bangun awal segala takut lama kt jpn tu kan.. sbelum nk tidor tetiba teringat kt mida ibu Iman.. gegirl gebu dlm fb saya tu.. sms dia tanya iman dh buat ic lom.. mida jawab dah.. mykid la yang hahahahha haru aku tatau bende tu mykid! heh teruknya kan! pastu tanya lagi kene bawa anak tak? dia kata tk payahhh laki dia je p buat.. no gambar2 whatsoever.. loooo ye keeee... mudah amat! so esoknya mr big gi sorang2 jela buat..

Dekat jpn putrajaya mr big citer mula p area mykid, beratur amik nombor pastu kene p tingkat 1 plak bahagian warganegara.. loo tk warganegara lagi ke anak aku ni.. haritu dh register kt hongkong dh pun hahahahhaa mcm2!! tp tade kerenah apa la.. just maybe borang dia lain sikit.. pastu sejam siappppp :) yeayy!! rania dh ada mykid sendiri.. comei rasa :P

So confirmlah skrg saya dh belikan rania insuran prudential.. utk medical, saving dan pendidikan.. semoga dapat membantu bila beliau dewasa nanti.. yg penting aku nk terapkan pada dia betapa pentingnya menyimpan demi masa depan ;)

No comments: