Monday, April 16, 2012

penat jadi penungguuuuuuuu

Mula2 kisah emel.. udah baik dah.. ALhamdulillah... skrg website pulakkkkkkk.. katanya dh ok tk ok2 pong??? aku start buat report dari jam 9.30 pagi.. skrg sudah lunch hour.. nk edit satu tajukkkk jee SATU sajee... dan nk up satu lagi report.. nya ampunnnnnnnnnnnn!!!!!!!! ok dh siap pun cumanya hamik masa separuh hari di mana keje2 tu spttnya siap dlm masa 10 minit je!! itu belum lagi kisah hrmis.. dari hari aku dpt emel bgtau jadual utk buat hrmis.. sampai harini tekan je module pertama tk mahunye kuar2.. udahnye bila nk siap?? nasib nasib!!! nk canggih benar teknologi tapi serupa ulat beluncas jee jalannyee... nasib la bos tk minta aku buatkan efiling.. kalau tak aku rasa kaki aku dh masuk dlm desktop ni dah sbb tension nunggu line ni saja spoil benda lain... ok dah lega dpt luah perasaan di sini..

SELAMAT BEKERJA!!

2 comments:

Adrina Adi said...

selamat bekerja Puan Kate.

adat ler bekerja, kadang2 semuanya smooth, kadang2 sebaliknya :)

janji boss hang baik, sayang kat hang :)

Ayu Katerina said...

keekke betul.. adat la tu.. biasakla kan luahan perasaan pastu ok dah :)