Tuesday, February 7, 2012

kawan-kawan gila makan

Cuti haritu saya amik peluang bertemu dengan kawan-kawan kt tanah air... acara biasa makan dan makan la... ada juga yg saya ajak suping2 coci mata.. :)

1st ai jumpa my besfren Azrina.. kami gi suping dekat bangi pehtu lepak makan dekat pkns bangi.. pekena kotiaw goreng terbaik uolss!! tpi ya tah kenapa kami tk amik gambo pun.. ceh ampeh!

Pehtu ai jumpa kak liza.. kami makan2 dekat madam kwan bangsar sambil2 nunggu Mr. Big solat Jumaat.. pun yee tk amik gambo.. kekdah sgtkan!!

Then saya jompe Cik Dhira kt ghumah dia.. dia masakkan saya nasi tomato.. ayam merah dan sewaktu denganya.. sodapppp.. ayam merah ni aku dh request lebih dari 5 tahun.. nasib baik masing2 panjang umor.. Alhamdulillahhh seronokkk jumpa.. tapi ya mangkuk tk amik gambo juga!

lepas2 tu baru saya dating dgn Mya&Ernie.. Mya jd drebar ngangkut aku n ernie ke sana ke sini haa... makan nasi ayam bukit bintang... lepak lanai pekena airmata menitis tah apa ke nama.. dessert sedap gitu.. pehtu ke klcc suping ala kadar.. lepak minum.. yeahhhh since kami ni blogger.. memasing RETI PUNNNN amik gamboo!!! maka ini gambarnyaa.. taraaaaaa hehehehehe


Tak habis citer deting di luaran kami sambung plak makan2 di rumah ernie sempena beday maya n ernie soon... kebetulan ada cuti hari wilayah so ernie dgn rajinnya telah memasak lunch utk kami.. join sekali kawan baru utk ailah.. payet ke apa tah ke nama hihihhi.. preggy mom jugekkk.. so membedal la kaminyeee di situhhh.. dan tatapp blogger hebat si mya haros ada gambarkannnn



Hari yang sama pada sebelah petang me and faten member baikku di Taipei satu ketika dulu... kami sms2 jom jumpalah since dia duduk di Putrajaya juga.. so lepas je makan2 kenyang di rumah ernie.. kami bertiga termasuk Mr. Big saya deting dgn faten plak dekat taman warisan putrajaya.. kami minum petang aje dan meratah roti john.. terbaik juga! Gambar adooooo sbb kami mmg gila glam di fb utk jeleskan kawan2 taipei yang lain.. sgt busuk hati kan!



Oklahhh minggu terakhir percutian di tanah air.. biasalah penuh dgn aktiviti beli itu ini.. nk bawa balik taiwankan.. idak la teringat2. hatta air sirap.. lazat oiihhh kalau pekena setahun sekali!! kalini borong hahahaha.. dalam2 hujung hari nk balik.. sempat pula kawan lama BDN melia a.k.a eucylyptus ajak jumpa.. sanggup tu member turun dari melaka bawa nasi beriani utk kami.. terharu yo!! dia ajak g klcc sbb nk belikan adiah utk moi baby.. alahaiiii satu kali lagi terharu.. lepas dia belikan saya hadiah kami berempat termasuk hubby memasing lepak kejap dekat chillis.. deme belanja lagi makan steak.. wahh seronok laaa mr big sbb wishlist dia hampir musnah sbb aku tanak makan western.. tp sbb jumpa melia dpt juga dia makan ahhahahaha... gambar hadoooooo musti punya.. bertahun tk jumpaaa snap2 la kejenye!





Hari Jumaat petang last call dah ni.. i gi lawat kawan saya Adrina di Shah Alam.. kejap sgt kami jumpa kt rumah dia.. tk sempat nk snap2 sekeping 2.. haihhh yelahh hujung2 tu ada jee benda nk buat... so lupe lagii...

Inilah antara kawan-kawan yg sempat saya temui semasa percutian haritu.. kalau ikutkan ramai lagii harusku jumpaa.. tp masa tidak mengizinkan.. InsyaAllah nanti boleh lagi... walau tk jumpa kami tetap bertanya kabar.. sms.. call.. so n so.. lgpun masing-masing keje.. nk curi masa bukan mudah... apapun thanks pada semua yg sudi bertemu... makan2.. bg saya adiah comel2... dan doakan utk saya... ai sgt hargainya... tuhan saja mampu membalas jasa kalian... :)

Pohon doa untuk kesihatan dan keselamatan saya ya...

9 comments:

Mya said...

hari tu lupa nak bincang2 pasal nama anak kau.
tapi takpe, nanti ada terpikir nama best, aku roger keh..

Ayu Katerina said...

keekkekee takpe.. bincang di alam maya pun boleh... lgpun time jumpa byk nau gossip nk cover kennnn

Anonymous said...

Thank you susah payah datang nak jumpa aku. Bawa cokelat, fridge magnet, kasi angpow ke budak2 lagi.

Umur panjang kita jumpa lagi.

Adrina.

Ayu Katerina said...

adrina.. tadak hal la.. asal semua gembira dan baik2 saja.. ko dh ok msg la aku.. jgn pendam perasaan..

Ernie Zuraida said...

nama preggy mom tuh pa'e.... bukan payet... payet kwn opis mya yg lelaki ..huhuhuhhu.... anyway thanks ayu for being nice to me... love U!!!

Akal.Jiwa said...

tak jumpa aku pun ... ahaksss ... ;-P ... Wakakaka

Ayu Katerina said...

ernie.. selama ni tk nice ke haku huhuhuhu

aj.. hahahhaa ko kan kt negara garuda?

j.e.j.a.r.i. said...

ye ye..nama sy pa'e kak :P
dah follow akak kt twitter..nunggu je kot2 akak nk follow balik & boleh lah bertweet2 kita..hehe

Ayu Katerina said...

hai paee!!! ye tau awok dh pooloow kita.. tp kita tk tekan pollow awok ek?? nanti saya tekan yee sbb me part tweeter masih lemau hahahaa