Wednesday, October 6, 2010

bedtime story

Apa2 hal kasi gelak dulu ahhahahahaha ok ok citer :P

Biasalah mlm2 masa borak ngan asben mestila sangkut2 kisah romantik sket kan.. astu sedar tk sedar dh nk dekat setahun dah kami bercinta... woaaa how time flies.. mcm tk caya jek asben saya tu adalah asben saya ahhahaha apa benda aku tulis.. ok ok since dah dekat anniversary bercinta :p kami pun berangan2lah nk tukar2 adiah.. ece ece... harusla tanya nak apa kan? so i come out with this picas and the details... and line skype terus putus tuttt tuttt uttttt uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Takpe ai tau u baca blog ni.. lalallaaaaaa since umur dah dipertengahan ni takan nk usung hat besa2 je centa... sesekali dok high table nak la rasa pgg hat ni... :D err errr ai minat tul color dia ha.. evergreen laaa hihiihihihi or tak pun hat bawah tu.. gian pula nk sarung heels hihihiiihi

Chanel 2.55 Double Flap Bag Purple Violet

haihhhh tersuka pula pada color cam gini skrg!

7 comments:

Zara said...

oh bag Chanel...mmg impian aku skrg ni..ahakkksssss

Sella Shahbudin said...

whoaaa...kasut itu.. henbeg itu...whoaaaa...drool....... mmg tahap mimmpi malam lahhh.....

*agak2 apa i nak mintak kat mr.hasben for our anniversary ujung bulan nih?? ekekeke...

Ayu Katerina said...

zara: u better do that now haha class! at least aku leh tgk ko carry camne cun ke tak... leh jadi sumber inspirasi.. ko kan lagi mahir bab2 ni!! woaaa tk sabar weh!

sella: since ur hubby nak p ober the seasss lalalalaaaa y not surf dari skrg.. bley kita cantum gambo mcm dolu2 hahahhaa

Zara said...

beb..nnt kirim kat aku je arr!!ahakkksss (tetiba kan kirim kat aku???)

Ayu Katerina said...

kirim kt ko?? sebab?? lalalalalaaaaa confirm?

Anonymous said...

i suka kaler dia huhuhu... hmmmm (thinking...)

-RR-

Ayu Katerina said...

haha aceh ayanggg :P