Tuesday, August 24, 2010

sangap

Yawwwnnn tk tahu nk citer apa since tk ada progress menarik la sgt.. life mcm biasa2 aje.. mcm hari2 dok tulis hihihihihi... weekend tk buat pe.. oh ada la p bebuka rumah member beramai2.. cuma yg best skrg ni almost setiap hari kawan2 anto kuih.. memacam kuih dpt.. sodap2 lak tu.. at least tidakla kosong sgt meja makan saya tu kan ihihihihiih dan yg pasti ketidaklaluan aku makan nasi sgt kronik skrg.. boleh kurus mendadak aku kalau camni.. what to do.. tk lalu... :(

Esok gaji.. dengar kabar dpt gaji baru sekali.. back dated pun dpt.. wohh wohhhh baju raya! baju raya!! hahahahaha nk tunggu RR datanglah.. gi soping sesama kt 101.. lama tk beli jeans baru.. baju baru... skrg pun tgh summer sale.. september dh autumn.. hihihi cepat pulang sayang.. kita gi lepak 101 cuci mata.. dan lagi satu.. lama tk photoshotkan ..ermmmm loveeee picassssss.. ok sambung nanti...


I miss You Laling!

6 comments:

Anonymous said...

woittt.. awat hang nampak kuruih dlm gambar ni?????

jeles nok!

aku pun happy. dari saiz XL dah boleh pakai L (M pun boleh tp ngam2 jer. tak selesa la pulok!)


adrina

Ayu Katerina said...

sejak bilanye aku gemok? whaahahahahha

Sella Shahbudin said...

lovely pic of lovely kapel....

suar jeans tu baju raya akak ye???? hehehee....

Ayu Katerina said...

ko sengajakan nk membako aku.. taulah sini tk leh melawa mcm kt melesia uwaaaaaaaaaaaaaa pakai suor jeans jela kakakkkkkkk :P:P:P

Anonymous said...

miss u too...

nnt i blk sana i neman u sohping ek.. hehe

-RR-

Ayu Katerina said...

best best!! neman dan bayo ke sayang? lagi double besttt!!!!! hahahahahahh