Friday, August 27, 2010

Nuzul Quran

Alhamdulillah semoga semua mendapat keberkatan di hari dan bulan yang penuh kemuliaan ini.. Dalam sibuk2 kita nak beraya jangan lupa lengkapkan lagi dan banyakkan lagi ibadah kita.. InsyaAllah aku doakan semua saudara maraku.. sahabat2ku dilimpahi kebahagiaan, kesenangan dan kesihatan yang baik selamanya..

Syukur Ya Allah kerana limpah kurnia rezekimu padaku.. Memberikan sahabat-sahabat yang baik padaku.. mengurniakan keluarga yang penyayang padaku... dan suami buat pelindung dan bimbingan buatku...Syukur segalanya begitu mudah padaku skrg.. Mempunyai seseorg untuk berkongsi segalanya.. itu nikmat rezeki yg tiada nilainya buatku skrg... Alhamdulillah... Alhamdulillah...Alhamdulillah..

Al Fatihah buat yang telah kembali ke sana.. berbahagialah hendaknya.. ameen

4 comments:

Zara said...

Amin :D
pray for me too

Ayu Katerina said...

Always... :)

Anonymous said...

alhamdulillah. sebagai hambaNya kita memang layak untuk diuji. Tuhan uji sebab Tuhan sayang. itu yg aku cuba serapkan hari2 dalam kepala aku (tp ntah, susah betul nak serap lately nih, hehe).

thank you kate. utk apa2 jer la :)


adrina

Ayu Katerina said...

:) sabarlah. sakit tu kejap je.. tade ujian tk lengkap hidup.. tadek kenangan.. satu hari nnt boleh becerita kenangan dgn anak2..