Saturday, January 9, 2010

sungguh lama ye..

give me sometimes to update my story k.. masih dlm mood bercuti...

cuma rindu dan teringat kisah lamunan aku selama bebelas jam di dalam kapalterbang sewaktu pergi dan pulang dari benua eropah... kalau dulu aku rajin layan movie atau games.. tp kali ni aku set semua lagu2 fev then layan sampai tiba di setiap destinasi.. antara fev song yg aku ulang dgr is lagu anita sarawak bisikanlah cinta hehe... best dan buatkan aku berfikir... sudah begitukah aku skrg? meletakkan seseorg sebagai keutamaan lebih dari diri sendiri..

well back to my 2009 resolusi... akhirnya aku berjaya cecah beberapa target wpun tidak sepenuhnya...alhamdulillah... redha dan sabar itulah kunci kejayaan dlm hidup yg aku lalui skrg.. redha dgn ujian dan dugaan.. sabar dgn apa yg diturunkan.. perit hanya aku yg tahu... manisnya kejayaan itu juga hanya aku yg tahu...

selamat datang tahun baru... izinkanlah sinar bahagia terus mengelilingi hidupku dan sesiapa juga di sisiku... resolusi 2010 pula.. ok later :)

4 comments:

Adrina Adi said...

welkam back kate. sabar menunggu entry dan gambar2 gempak. hehe..

insyaAllah doakan yg terbaik utk semua. dugaan datang dan pergi, lumrah untuk mereka yg bergelar insan.

Ayu Katerina said...

gambar2 terbaik nnt aku buat. skrg masih letih lagi hehe

Melea said...

selamat kembali...!! tak sabar nak ngk gamba nie....!!

Ayu Katerina said...

hehe yg melambak kt fb tu tk cokop2 ke kakak2 sekalian hehe