Tuesday, January 12, 2010

Prague, Republic Czech III

Setelah puas menatap salji yang berterbangan turun.. dengan sabarnya aku menunggu kawan2 lain bangun dan siap.. hee ikut hati mau aje aku lari sorang2 main snow.. kang di kata gile plak.. jadi sabo jek la.. sambil tunggu yanti n hidia bersiap me snap2 few pictures dari dlm bilik.. tinggal tk jatuh bangunan je aku ni tenggek tepi tingkap nk shoot snow tp susah plek.. tk reti aku nk catch snow tu lawa2 hehehehe

Bila semua dh comei lotey ok we turun bfast dulu.. makan roti n menum coffee je.. pastu kuar amik gambo kt luar heee alia (anak hidia) tekekeh2 ketawa tgk aku yg jakun dot com ni.. memacam posing memacam benda aku buat dlm salji tu.. lepas shoot depan cottage kami ke tasik beku sbb kt situ viewnya sangat superb!

Habiskan dlm sejam tepi tasik.. tak boleh lelama udah nk beku jadinya.. nk tukar2 lens pun tk leh sgt sbb salji tgh turun.. basah juga kamera jadinya.. snap apa yg boleh ajelah sbb jari dh beku gile.. siap main ukir2 nama ada snow .. heee sangat best dan sampai saat ini aku masih terbayang keindahan tasik dan sekitarnya.. kalaulah dpt bersama seseorang di situ.. sgt romantik loo..

Habis shooting kami gerak cek out.. settle apa yg patut then move to hidia's house.. dlm 2 jam perjalanan sampai.. oh ya kami singgah lunch di chinese restaurant.. makan seafood ja looo heheee.. ermm masa tu cuaca drop to minus 5 kalau tk silap dan sgt sakit urat saraf rasa.. kalau boleh tanak kuar dari kedai apapun.. mmg tk menahan betul...merah2 hidung pp.. tkyah pakai blusher lagi heeee comei pula jadinya huhu

Sampai rumah terus mandi.. woh feveret aku tk kira cuaca.. dlm umah takpe ada heater.. dh mandi segar bugar then mlm around 7 kami kuar semula gi town tgk bunga api lak.. ramainya umat.. tk amik gambar sbb tk tahan dh aku nk kuarkan tangan.. lgpun gelap sure tk lawanye gambar.. so layan tgk bunga api saje..:)

Malam tu kawan2 kuar lepak lagi while me just layan diri di rumah.. dating n webby dgn my rr sampai tgh mlm while him sampai ke siang la jawabnya.. sian dia.. tk keje jadinya.. rindunye pasal.. i appreciate it so much my dear rr... sanggup sampai ke pagi berjaga because timing so different.. sempat juga share gambar2 masa berjln..sambil2 tu terus load semua gambar ke pc hidia.. senang hari last boleh memasing burn ke cd.. yanti bawa external hd... ish pesal aku tk terfikir nk bawa sama.. ermm tk pepasal kene beli td baru.

hehe ok habis kisah harini...
conti later ok...
:)

4 comments:

Anonymous said...

sama sama hehehe

-RR-

Ayu Katerina said...

my pleasure..

Melea said...

eh nie zon berdua jerr ker??? tak kannn????? bley menyelit sama tak??? ehehehehehe

Ayu Katerina said...

loo zon terbuka ok hahahhaa