Wednesday, March 18, 2009

tercocok gunting

Nak juga report kt blog hehe

Pagini sangat busy.. dip bag sampai tergesa2 aku gunting all the tali2 yg ngikatnya.. cuai terus tertusuk ibu jari.. dalam gak.. tersentap kak temah.. memula ok.. diam aje aku tgk... ok tk darah.. kebas aje.. pehtu slow2 dia kuar.. huuuuu banyak gilee.. menggigil tangan yg sedia gigil ni.. balut dgn tisu then dok dendiam sbb pedih giloss..

Harini ada ladies meeting.. aku masuk pun dh dkt nk habis.. dgr le apa ptt .. tangan tk leh pgg pen or apa sbb menggigil n kuku kt ibu jari biru .. semua ngeri tgk... tetiba rasa nk demam.. aku ni mmg pantang luka mesti nk demam.. sabau ajele.. lepas meeting makan nasi lemak hehehe harus lunch hour tadi aku lelap sejam.. dgn sakit jari.. dgn kenyang nasi lemak... sedap le tidur.. mujur le ibu jari kiri ni tk guna sgt utk menaip.. kalau tak.. menepek ajelah aku... sampai skarang masih denyut..

No comments: