Friday, March 13, 2009

boring day

Serabut ke tak? ermm ok ajela kot hehehe.. aktiviti bosan harini... keje semua siap dah.. dr sblum jam 9 dh start.. lepas satu .. satu.. semua done.. nunggu lunch hour nk kuar jap.. busan lak rasa.. hehehe

Menatang apa aku hadap hari2.. meh nk citer ...tu kalendar dari tourism malaysia.. menatang penguin tu lawrence bg.. depan penguin ada beruk mat yeh apo tah mr. manager mas bagi.. belakang penguin ada bunga telur biru.. tu peninggalan kak jah abuja.. color dia sejuk mata mandang so ai biarkan aje.. dlm kotak biru ada potpori pun tinggalan kak jah.. depan tu ada gum dan losyen tangan rembat dkt hotel mana ntah lupe hehehe yg beso dabak sesungguhnya tu computer i le... belakang tu hat nampak tudung aje losyen tangan gak.. and perfume gucci envy buat top up lepas lunch.. sentiasa wangi diriku hehehe and menatang kecik tuu kaler kelabu asap tu aaa itu badak apa tah aku suke. tiap kali tgk muka badak tu aku ceria heheheh wooh lupa ada pokok hijau ayo2 tu.. mike bg ;p

Done!

4 comments:

cikwan said...

hahhah..sbo jela dgn ko ni temah...itu bunga teloq n potpuri x salah aku masa anak datin limah kawen dulu..dia kasi..
esok2 post n citer gambar bawah meja pulak yer..**gelak guling2 ai**

Ayu Katerina said...

hihihi cantik kaler tema nikah anak datin limah ye.. sejuk mata memandang.. selalu if aku dpt bunga telur balik aku buang aje bebunga tu.. but yg ni aku suka.. :)

Sella Shahbudin said...

hehee...kalo snap meja ai, jenuh nak crita satu2... anak katak je ada 6 ekoq.. hehehe...

Ayu Katerina said...

y dont u try aku nk tgk katak2 cumel itu... hahhahaa sella katak.. i like!!