Tuesday, May 10, 2011

Hari Lahir Saya

Alhamdulillah uiii lagi sekali saya dpt menyambut hari lahir saya.. yg heheheh ke 32 :p tua bonarrr aku.. ok ok semalam satu hari di rumah bersama ence suami.. dari pagi sampai ke mlm.. mcm belangkas.. ngeh:P toksah detail2.. karang jadi bahan..

Ok malamnya moi hubby bawa me gi dinner dekat Grand Patio.. grand la jugekk restorennya.. eksklusif utk bergambar haha point utama hubby saya la tu.. so ptg tu ai bermekap la kasi comei2 sket.. maklumlah dh tua.. byk kedut kene coverkan haha so me melukis la sket kasi berseri... kami naik teksi sampai ke restaurant.. masuk je wowwwi laaa harummm bau serai... lepas order snap snap.. tk sabar nk tgk gambarnye!

Lepas makan kami jln2 amik angin... kenyang mcm ulo sawa jadinya.. balik rumah rest..Hampir jam 12mlm.. romantik la plak ence suami ni... yawww dpt card bonga-bonga laf2 uu.. merohhhhh!! cam kad raya cina pun yer.. lawaaaa.. mustilaaa.. beso lagi ha hahahaha lama gile rasa tk dpt card.. sejak2 zaman fb internet bagai ni.. jrg lee org nk kasi aku card... so inilah card pertama setelah berapa tahun aku tk dpt card besday.. hihihhi love it sayang.. terharu pun yer... :) buat saya tak boleh pisah sampai bila2 tau...

No comments: