Friday, August 20, 2010

sambung kisah deco bersama RR

He msg me bgtau skrg di IKEA membeli katil futey idamanku... dari last month dok mencari... ada kot 40 kedai dia pegi semata nk cari ciri2 yg ai nak.. satu pun tadak.. dekat ikea juga yg dia jumpa... last 2 weeks dia pegi katil tu HABIS!! uwaaa nak nanges rasa.. bukan senang nk suka satu2 benda skrg ni.. so skrg dia dgn semangat ke sana semula sbb stok dh sampai... yeahhhhh i laf u my fruitheart!!

Lepas ni boleh la Deco Bilik Bersama RR pula.. see sesatu gitu beli brg.. haihh alangkah sewonoknya nk balik dok melesia kojap... takpe takpe.. saya skrg sdg saving sebaik mungkin... sok balik malaya saya nk heaven duven dgn fruitheart saya.. :) biar susah dulu senang kemudian.. biar saya pakai baju keje tk tuko2 pun takpelahhhh (ye la sgt) :P tp mmg saya betul2 jimat skrg.. gitu juga dia... tak penah ke Param lagi katanya... gituhhh hehehehee

6 comments:

Anonymous said...

pastikan katil tu kuat juga yer...


muahahahhaa..



love,
adrina.

Ayu Katerina said...

sedihnya beli je.. buat tido sorang dulu.. si isteri balik 2011 nanti.. kalau patah aku tatau la kannnnn!!!! hahahahhaha

Sella Shahbudin said...

hahaha...kalau patah ekkk?? emmm....hahahaha

nanti tempek gambo deco bilik lak... dok bayang lagi deco dapur cung aritu... hehehe...

Ayu Katerina said...

musti tapi harus diberi masa ya neng2 sekaliannn

Anonymous said...

iyaaaa harus diberi masa ya neng2sekalian... sbb nya brg deco yg dibeli in nya satuk2 hahaha...

alaa takat deco biasa2 ajer... yg penting selesa huhuhu...

-RR-

Ayu Katerina said...

hamboi ckp hendon lak dia hahahaha