Friday, January 26, 2018

Routine Workout

Phuh ok baru lepas workout sikit sebelum balik.. skrg my target is eksesais sebelum balik ke rumah.. so apa aku buat? ha buka youtube cari 5-6 minit easy workout at least badan bepeluh and bakar kalori sikit.. for today aku buat abs workout 6 minit.. rest sekejap and start with arm pula.. then rest.. and minum green tea.. aku stop 2 minggu eksesais sbb bz.. skrg aku on balik so my target is everyday sebelum balik keje.. peluh2 sarung jaket then jln balik.. haha konon nk lawan sejuk kt luar tu kan... boleh la juga.. jadi la dari tade..

Seriously badan aku naik skrg.. well tgk je la gambar2 kan haha.. makan sedap apa boleh buat.. tk makan gigil.. so makan tu wajib loo.. so marilah kita insaf.. kita eksesais balik k... haritu masa ladies dinner aku pakai baju size M.. agak2 la ko tanak jaga badan rugilah wei.. so mari kita disiplin walaupun tk berapa nk disiplin.. haihhhh apa nk jadi tah! ingat dok Nuyork kurang makan.. bertambah2 sedap ye lah .. so salah sendiri.. ok dah moh sambung!

No comments: