Saturday, April 15, 2017

My second S ke Niagara Falls


Cik D my second S gituuuu... kan haritu aku order second S sbb dh suka sgt.. this one cost me $35 saje.. s lewat sampai dari tarikh sepatutnya.. hari last aku keje sebelum bercuti seminggu dok call ups dari pagi sampai ke ptg.. rupanya bukan aku je dok tunggu barang.. ada 4 5 org pun dok tunggu barang haha tk pepasal hari tu kami balik lewat beramai2 sbb nk tunggu parcel masing2.. ada ke dekat jam 6 ptg baru sampai walhal opes tutup jam 5.. ups ingat tu residence.. hellooo abam ups dh bertahun keje takan tatau ni opes? tk pepasal kene marah la kejap haha.. takpela janji dpt kasut ni sblm cuti... tq S.. saya betul2 sukakan awak! Nanti saya up citer ke Niagara Falls ya.. :)

2 comments:

amick said...

hahah best best, kalau sini murah sah aku beli tiap2 bulan sepasang hihi

Ayu Katerina said...

sabarrrkan diriku kekekekeke ni dh buat visa loM! iols tunggu niiiii cik D!