Tuesday, November 29, 2016

My Thanksgiving Holiday


Empat hari melingkar kt rumah.. seronok dpt bangun lambat haha.. dgn cuaca sejuk tido tegolek2 si anak tu.. 4 hari juga dia cuti sekolah.. amboi nasib baik pagini behave aje bangun...

Blak Friday last week aku join juga nk tgk how crazy people in US bershopping.. naaa??? tade pun mcm dlm tv berebut jatuh kene pijak bagai?? cammonnn people show me your dramalah! hahaha aman2 aje kedai yg aku pegi.. like Macy tu ada je blockbuster bagai tp idok le rebut rebutan.. penuh lg kalau sale kt vincci tuh! paridah pun menang :P tapi NY clear.. ala2 KL clear masa cuti hari raya.. nx time aku pun patut bercuti mcm deme jugalah.. nx time InsyaAllah.. skrg ni lesen pun tk dpt2 lagi.. nnt dpt lesen baru kita cuba jln jauh sikit kan..

Aku byk shopping utk anak.. therapy sgt.. beli baju seluar kasut.. segalanya utk si anak.. toy wajib la kalau bawa dia sekali.. sbb ada sale ok pilihlah pilih.. penuh rumahnye haihh tp takpela.. aku suka je tgk dia berimaginasi.. skrg ni kalau main ckp english aje.. kekadang kalau tk reti dia campur juga like.. go play inside dalam :D kekeke tekekek juga aku mendengonye.. takpela janji dia mau cakap..

Smlm satu hari kami jln2.. lunch kt halal indian restaurant.. lps makan jln 10 blok ke 60 st.. cuci mata dekat bath & beyond.. sempat beli alas meja satu.. 6 dolar je tk mahal pun.. sale 50% katanya.. still dlm mood autumn so alas meja pun autumlah kita.. meriah la sat... jln balik 10 blok lagi huiiii kurus mak satu hari jln.. selang seli tolak stroller anak.. cuaca sejuk mood pun baik ajelah.. Alhamdulillah sejak dok sini turun dah 3 kilo huhu syabas! muka happy di minggu baru :D

No comments: