Wednesday, August 12, 2015

kunjungan raya

Last Sabtu my abang from Spore msg bgtau dia ada di kl.. nk dtg rumah lepas ziarah kubur arwah mak.. pttnya thari tu aku dh ada plan nk ke rumah nurul for xtaipei gathering.. tp sbb namanya pun abang kot, tak terluah nk ckp tk free.. terus ckp free aje huhuhu.. lgpun bukan selalu dpt jumpa abang aku ni ha.. apa yg penting aku pentingkanlah.. kawan2 taipei dh jumpa pun sebelum2 ni.. takpe next time boleh aje jumpa lagi..

So jam 11 am camtu abang sampai dgn kak zie.. lepak2 jap then kami gerak bersama ke rumah kakak di mindef.. bila kakak dpt tau abang ada kt sini dia terus call soh bawa abang lunch kt rumah dia.. satu lagi perkara yg aku tk leh ckp no lah kan.. so ke rumah kakak makan tengah hari kt situ.. as usual kakak dgn signature dish mak, gulai ikan.. daging bakar.. sambal belacan n sayor sayoran ulam ulaman.. simple but very sedaplah... aku kalau tgk abg makan mmg tk boleh lupa wajah arwah mak.. abang is kesayangan mak.. deep inside my heart aku sedih sgt2.. naperla ko tk rajin dtg masa mak ada dulu bang.. well benda dh berlalu.. semuanya dh jadi kenangan .. tk apalah.. doa mak semoga kami tak putus hubungan bila dia tk ada tetap kami pgg sampai bila2... takan putus hubungan darah kami adik beradik.. InsyaAllah..


Korang tau tak ini gambar pertama kami 3 beradik selama hidup kt muka bumi ni... tak pernah kami bertiga snap gambar mcm ni.. heh touching jap aku hehehee..

No comments: