Monday, February 16, 2015

I love kenduri :>

Last week dapat jemputan dari kak jah untuk ke wedding anaknye.. buat dekat marina putrajaya.. ermm dekat.. so aku decide nak pegilah.. aku sukaaaaa sgt food kenduri.. tapi tgk juga.. kalau kenduri dekat2 aku suka je nk pegi.. jejauh je aku berat sikit huhu... so sabtu mlm tu kami gi makan kenduri.. layan habis, food sedap.. ada kuih muih.. layan teh tarik.. snap2 gamba dan yang paling best dpt jumpa kawan2 lama masa posting di taiwan dulu..

Well dulu aku yg ganti kak jah di taipei.. kak jah ke lagos ganti lukman di sana.. now aku n lukman satu opes.. dah mmg kak jah ni dlm circle kami jela.. hihihi.. ok since kak jah posting taipei.. aku ke taipei.. so orang2 masa year 1 aku di sana tu datang jugala kenduri anak kak jah ni.. dptla jumpa semula bos lama dato lah dgn datin.. mas manager en sufian n wife.. hoc masa tu en shahril n wife.. yg kelakarnya memasing tk berapa cam aku.. satu ya ai dh bertudung n satu lagi cik pian ckp.. awat kembang sgt ni hahahhahahaha gelak tk ingat dunia aku! group2 otai ni mmg aku suka.. layan borak sampai tgh mlm pun takpe.. apakan daya kita ada anak kecik tk dpt le nk lepak lama2.. siap budak tu buat business masa mommy dok borak2.. harusla kene segera pulang...


Alhamdulillah part yg paling aku suka p kenduri bila anakpun suka.. dia ni dpt makan nasi minyak ke, nasi beriani ke, nasi arab ke dh cukup puas hati.. makan penuh pinggan habis tau.. tkpayah nk belauk bagai, cukup nasi tu buat dia.. then mlm2 org tk kacau dia sgt.. anak aku tu kan tk suka org pelok2 gomol dia.. lemas kot.. nnt melalaklah.. org hi2 dr jauh dia suka.. sengih2 malu heeee..

Mak sebok bergambar.. tu anak dh manjat oiii!!! eh suka sungguh dia berlari kt atas tu. ngilu aku takut dia jatuh ke tepi dah la agak tinggi.. heh melasak! walhal satu hari perut dia meragam.. tak penah2 kene ceri beri, satu hari dia ceri beri.. tapi tk la teruk sgt.. makan minum elok je..

Gambar bersama kawan2 lama.. tak cukup korum lg ni.. kalau ada nasir n nurul.. miga n kak marli.. pehh lagi meriah aku rasa mlm tu.. well, rindu betul kt kawan2 first batch taipei ni.. :) ala gambar semua lepas makan.. lepstik teghang aku dh tade.. sepi sungguh wajah hahaha nyampah! aaa ni instant shawl kedua yg aku beli last week.. serlom saja terus taraaa gitu jadinye.. pttnya kemas2 la sikitkan.. as i said dh nk balik time ni.. ke laut sikit jadinye.. maklumlah kenduri tepi tasik..angin pun leh tahan sedap.. anak berak so n so.. ehhh jadi mak gitula ya.. sebok!

No comments: