Monday, March 24, 2014

Batuk menggila!

Dari last week aku batuk on off.. bebotol ubat batuk aku telan tp satu pun tk jalan.. hari sabtu pun aku masih bertahan tk pergi klinik lagi wpun masa tu rasa mcm nk terkeluar tekak sbb batuk.. ahad pagi tak boleh tahan lagi dah terus ke klinik.. dr cakap tekak dah merah teruk and dh kene jangkit kuman.. haiyoo patutla teruk sgt aku batuk kalini.. balik rumah terus makan ubat segantang.. tido.. aduyaiiii lemah satu badan rasanya penangan ubat ni..

Harini keje macam biasa.. lalok dah rasa ni.. tgkla thari kang camne tk tahan kalu balik sajalah.. semoga cptlah aku sembuh dari batuk ni.. amin...

2 comments:

nqr said...

kakak. cuba masa nak tido letak vicks banyak banyak kat kaki and pakai stokin. baru terbaca petua ni tadi. utk kurangkan batuk berpanjangan

Ayu Katerina said...

dah makan ubat n antibiotik.. getting better qis.. :)