Wednesday, September 25, 2013

Hangin sangat!

3 hari dah blog aku ni boleh view je.. nk up apa pun tk lepas.. loading je semedang.. apa silap tk tahula.. puas aku godak ni la baru boleh buat sumthing huhuhu..

Ok latest story tade apa cam biasa je life pun.. weekend beriadah bersama keluarga is satu kewajipanla kan.. bawa rania jln2 amik angin petang sekitar tasik putrajaya.. tgk burung, tgk tasik, tgk boat and she learnt a lot, hari2 dia akan sebut flower, bird, cat bla bla bla hehe kecoh riuh mulutnya! dan dia pun pandai berkawan.. kalau nampak budak dia tk segan silu nk pegi join haha.. mcm dh besar sgt...

Resipi baru for my little one.. mula tanya sella camne nk buat lempeng pisang hahahhaha mcm gile susah ek.. dia bg info woihh senang sgt! astu aku google lagi.. saja tgk2 apa yg lebih menarik.. semua lebih kurang sama je senangnye.. then aku borak2 ngan nurul.. yessss okla senang sgt! so smlm aku buat lempeng pisang.. lenyek pisang seketul.. masuk tepung atta sikit2 n sikit air.. dh sebati panaskan pan.. letak unsalted butter sikit astu tuang adunan .. buat sikit2 kasi try dulu.. bila dh masak satu terus bg rania panas2... ya ampunnn sekejap je habis.. udah nk tunggu adunan ke dua siap dia dh melalak hahahhaha tk sabar sungguh anak aku ni lah!! bila dh siap dia dh merajuk terus tanak makan boleh? peel sgt kan.. so lagi 2 adunan aku yg makan.. sebagai minum petang sedap sangat kot! no sugar no salt.. hanya pisang dan tepung atta.. nyum gile! ada byk resepi boleh diadun sekali.. masuk oat pun ok.. nanti2 aku cuba lagi.. gambar nk upload tk lepas lg sbb sikit punya lama nunggu.. apa nk jadi le blog ni haihhhhh

2 comments:

nqr said...

hahahahahaha. bebai pulak dia tanak makan..

Ayu Katerina said...

tulaaa pandai bebainyaaaa