Wednesday, March 21, 2012

ticket to my mum

Settle dah bayar ticket utk mak saya.. dia dtg jun nanti selama sebulan.. nengok2kan saya InsyaAllah.. mak saya dh tk larat nk buat itu ini.. tp at least ada mak... bagi semangat sikit.. Katanya ramai nk datang jenguk saya.. hehe harap2 siapa yg dtg during summer tu dapat bertabahlah ye...

Minggu depan dah masuk bulan ke 7.. cptnye masa berlalu.. berdebar juga.. tp excited dgn pengalaman ni.. cek up dengan Dr Ling semalam buat me n mr big happy sangat.. 1st of all Dr Ling ni mmg best... jenis super duper happy go lucky person.. tiap kali jumpa dia mesti ada joke2 yg buatkan saya rasa lega.. urine test n berat badan great.. semua normal.. last month cuma naik 700gram.. Dr. so happy.. degupan jantung baby Alhamdulillah stabil.. semalam buat sugar test.. amik darah.. nanti taula resultnya.. kaki dah bengkak sikit2 kata Dr.. tak teruk tapi dah jadi sikit.. jari jemari time pagi2 ni nampak ok.. ptg dia kembong sikit tk ketara sgt.. part tidur je lelah sikit... cuma ada satu part yg menganggu sikit tu akan di settlekan Dr. masa bersalin nanti.. semoga dipermudahkan perjalanan kandunganku ini.. aminn...

Terima kasih buat rakan2 yang sentiasa mendoakan saya.. appreciate sgt :)

6 comments:

Ernie Zuraida said...

insyaAllah everything will be fine.... :)

Ayu Katerina said...

amin.. :)

nqr said...

yeay!!! mak nak dtg!

Ayu Katerina said...

qis! kan!! kan!! tp mak dtg masak sedap2 pun ai leh tgk je laa hihihihi

Irfa said...

moga segalanya dipermudahkan yer
amin

Ayu Katerina said...

amin... :)