Wednesday, December 28, 2011

15 weeks~

Ngikut kata dr. kalau senior2 ibu mengandung diaorg dh boleh rasa pergerakan baby.. utk 1st pregnancy like me.. tk reti lagi nk merasa huhuhuu.. boleh tk sabar nk rasa baby dancing2 dlm pewot.. mcm kawan2 sy selalu ckp.. pengalaman yg paling indah bila dpt rasa kene tendang2 gitu... haih camne ek.. tk sobar plak saya.. :)

Minggu depan 3 january dr akan scan lagi.. this time cek apa not so sure.. aku tk berapa nk tahu.. tp yg pasti kalau baby good good masa tu leh tau dah jantina dia.. moga2 nampaklah... ada org ckp biaula surprise2.. oo tanaklah.. saya nk tahu awal.. skrg ni terasa perot sedikit tegang.. tidur pun tk berapa selesa.. ke kiri senak ke kanan senak.. kene betul2 amik port baru leh tido.. tapi mujurlah skrg dah dpt balik nikmat tidur tu.. 3 4 hari masa sakit tk lelap... kelam kejap dunia... tak tidur boleh weng kepala... seksa!

Pagini mr big bekalkan nasi goreng udang... dari smlm teringin pula nasi goreng.. alhamdulillah cuaca harini terang.. matahari bersinar.. hati pun bebunga je rasa.. nikmat betul cuaca mcm ni.. mood pun ceria aje..

8 comments:

The Fabulous Mommy to myDouble A! said...

Dear, gembira rasa hati baca post ko kali ni. Terasa mcm aku pun nak pregnant sama. Betul, 1st time terasa BB sepak tu seronok sangat. Jaga diri elok.elok ye!

Ayu Katerina said...

hihi pe lagi.. adam dh beso.. tambah adik le ekkekekee..

ok.. saya akan jaga diri bebaik.. InsyaAllah.. :) mekasih ya!

Adrina Adi said...

enjoy your pregnancy dear! nanti dia tendang2 manja memang best. tp bila dah nak beranak, sekali dia tendang sekali terkucil. hehehe..

cute la perut hang :P

Ayu Katerina said...

kekekeke.. skrg pun kerap terkucil time mlm kauu.. baper kali tuko spenda.. letih haku..

amick said...

enjoy the moment! hehe nanti rasa berombak2 perut tu :-), 1st pregnancy lambat sikit kot 4 bulan lebih sikit baru rasa

Ayu Katerina said...

cik d.. aa tulah. dr pun ckp.. aku akan rasa dlm 5 bulan camtu.. skrg ni maybe ada tp aku je yg tk reti katanya hihihihi.. tak sabar nk balik cuti kt msia ni!!

pjot lee said...

baru je tao..tahniah!!!

Ayu Katerina said...

hihi thanks pjot!! :)