Friday, September 9, 2011

fresh sikitlah

Semalam sesambil nk nunggu US open jam 11 mlm.. dok melayan blog sambil berfikir.. tukar tajuk n gambo kat atas tu pun menarik gak.. jemu la gambar lama tu.. dh setahun dah (dh tembon dah aku skrgni) .. nk tukar template malas le kannn mcm2 nk kene add nnt.. since mr big tgh rest dari buat kojer album2 dia, ngendeng la tanya.. err ence designer, buleh tulung tukau layout saya tu tak :D dia pun mood rajin.. okeh gambo apa nak.. pesen apa nak.. kasi tau skrg... terus cari gambo.. since dh nk masum autumn in my heart ni pe kata kita tuko gambar ke arah tu sketkan.. kekekeke

2 jam juga la dia mengalter gambar tu.. masukkan wording baru yg agak fresh sikit.. pok pek pok pek sana sini.. nunggu dia study cording layout blog ni. tuko color.. tuko font.. tensi aku nengok.. last biar dia buat sorang2 hahahahaha hasilnya taraaaaa.... mekasih hubby!!! jemu tahun depan tukar lagi ya:D nak tuko every season mau karang dia caj aku.. erkk!! hehehe

Harini raptai di office utk national day event minggu depan.. pheww tak lama lagi dah.. senin nnt cuti mooncake festival.. selasa last raptai.. then jumaat show on!! baju batik mr big dah tiba bersama kerongsang dan jubah glittering oleh mak seremban saya.. tak sobarrr dah ha!

4 comments:

Adrina Adi said...

terbaekkkk from Mr Big.

i like it very2 much.

gambar header tu ada seribu makna tersirat :)

Ayu Katerina said...

hehe tq ;)

Zara said...

yayang...header pic lawa bangat..suka suka suka (naper kat blog ni x ada button like???)

Ayu Katerina said...

haha laike je kt komen.. diterima! ekkekekek thanks anyway ;)