Tuesday, August 2, 2011

masak apa korang?

wahh baru hari kedua semangat masihlah membarakan.. sok dekat2 nk habis puasa harus masak sardin aje kot tk larat hahaha.. harini menu kami berdua adalah masak lemak cili padi ayam.. ikan kembong goweng dan sejenis sayur tatau apa lagi.. harini dpt mango free byk.. so boleh potong2 buat dessert.. nom.. cam biasa harus air panas dulu.. mlm2 sikit baru menogok sirap rose atau ribena.. hah tu la keje kami smlm.. menogok air ribena mcm bertahun tk jumpa heheheh best!

smlm as usual aku je sahur nasi lauk sambal sotong while mr tough like giant cuma minum horlick n makan kurma.. bertahan sungguh! ya elokla.. peliknya ptg2 aku juga yg kelepek mcm tk jumpa nasi setahon huhhhhuhu

skrg ni kami berdua addict ke rancangan hell kitchen.. pastu kul 10 mlm desperate housewives hehe pehtu pengsan sampai sahur.. okla full xtvt ;)

dah nak balik masak dah.. selamat bebuka kengkawan!

6 comments:

Sella Shahbudin said...

i masak kat bazar ramadhan.. hahahaha.....

Ayu Katerina said...

hek ele ace letak aku nk nengok lauk apa yg sedap sgt :P

Ayu Katerina said...

hek ele ace letak aku nk nengok lauk apa yg sedap sgt :P

Zara said...

aku buka lauk sahur je..hahahha

Adrina Adi said...

selain masterchef, aku pun suka layan hell's kitchen.

tapi tu la, aku tengok chef ramsay tu kuat benor mengamuknya. camner la dia kat rumah.

semalam masak tomyam dan goreng ikan masin jer.

harini, masih memikirin.....

Ayu Katerina said...

zara: lauk sahur pun sodap.. lauk apanye? almaklumlah dh terer masak ekkekekeke

dina: sbb dia mengamok tu la yg best kekekekekke