Tuesday, July 26, 2011

rayyan lala kakak adik so n so...

sekarang di sini ada kawan baru yg ganti faten.. baru dpt baby 6 bulan usianya.. geramkan main ngan baby2 baru lahir ni.. sukaa buli depe.. susah nk buat ketawa.. tp once dia sengih2 kita plak jadi suka hehe... kerap juga skrg rayyan dibawa ke opes.. alahaiii suka dpt pelok2 dia... baik budaknye.. tak takut org.. kadang2 sampai rindu kt budak kecik ni.. oiii anak org oiiiii bawa besabarrr..

sebelum ni aku suka main dgn lala anak ezan.. dari baby skrg dh beso dah lala.. bila dh beso tanak le sgt main2 ngan acik ni kan.. anak cah twin kakak n adik pun aku rapat sgt masa depe kecik2.. skrg dgn kakak aje rapat lg.. adik ala2 macho sikit.. ish ish ishh cpt tul laa depe ni beso.. dahtu nk tinggalkan taiwan dah memasing... haih rindulah saya nanti...

teringat kt anak2 buah yg dh beso panjang juga.. masa kecik2 aku kerap jaga depe.. masa baby lagi akak aku dh tinggalkan kt mak aku... tp aku paling rapat dgn adam.. dari kecik sampai skrg aku senang jaga dia.. dengar ckp pun ye... haihh rindu plak kt depe... dekat2 nk puasa ni teringat adik beradik.. teringat mak... Alhamdulillah mak sihat aje bila call tadi...

4 comments:

Zara said...

dah ada new fren :)

Adrina Adi said...

hehehe.. dengar ko citer pun dah comel :P

Ayu Katerina said...

masing2 ada anak2.. gerammm comel2 sgt!

Ayu Katerina said...

masing2 ada anak2.. gerammm comel2 sgt!