Sunday, February 21, 2010

20022010 ~ My Engagement Day

1. Bertemankan zara... beberapa jam sahaja.. sambil gelak ketawa saya arrangekan sedikit bunga2 di atas barang2 manisan sebagai buah tangan pada hari pertunangan...

2. Mukaku dilukis oleh AyangKamel.. agak tebal dan rambotku mcm sayang salmah ... ermm bolehlah juga... muheheheheh yg penting gambo agak cumel..

3. Dipotretkan oleh sahabat sendiri WUFI dan sedikit sentuhan dari ence tunang RR.. hasilnya later2 loo... hahahhhaa jgn le mare kengkawan yee..

4. Food pada hari pertunangan mmg superb.. komen dari kengkawan kata best gilos.. biasalahkan.. jadi subject mana leh makan.. lepas semua balik dpt la rasa 3 pinggan.. well mmg best huhuhuhu

5. Pertama kali jumpa mertua... adik beradik ipar baru.. saudara mara baru.. saya sangat happy.. diterima seadanya.. dilayan semeriahnya oleh mereka.. wpun agak letih satu hari punya perkenalan... kesimpulannya.. saya gembira dgn keluarga baru saya... :) dan saya sgt happy dgn ibu mertua yg sangat mesra... pehhh tade gigil2 dah aku sella oii.. muhhehehee pasni sure aku gemok lagi sbb mertuaku udah tau fev food gue muhehehe

6. Happy lagi sbb majlis di lead oleh bapa mertua saya yang sangat penyayang.. dihadiri oleh adik2 ipar.. saudara mara sebelah seremban.. dan diberi sokongan moral dan kasih sayang oleh mereka.. mereka adalah keluarga saya selamanya...

7. Perancangan teliti oleh kakak and abg ipar saya sgt superb.. majlis lancar.. penat lelah mereka sgt dihargai.. anak2 saudara.. kawan2 mereka yg membantu juga sgt dihargai...siap makan pizza beramai2 hihihih

8. Kesabaran RR ketika saya tidak selesa dgn kepanasan cuaca di Malaysia.. mengkagumkan.. i minta maaf ya.. kerap moncong2 masa kita keluar... i hope u understand... its not easy for me.. and here... I MINTA AMPUN MAAF ya.. kalau ada yg melukakan hati... tuhan saja yg tahu hati ini... I love u.. more than u know... thank u for everthing...

6 comments:

Y@ZeD@ said...

Selamat Bertunang sis..!!

Ayu Katerina said...

thankssss...:)

Zara said...

mmg kelakau je time buat hantaran tu..tp, hasilnya mmg menakjubkan..ko mmg kreatif..kalau aku, ntah apa apa lah jadinya!

Ayu Katerina said...

dgn koceng nk terjun atas kek.. dgn bebudak saja lari2 nk naikkan darah kita.. hahah fun gilos.. muhehehhee main cocok2 je.. kreatif hapo.. tp yelah soh ko cocok..lain jadinya hahahhaa miss u la zara...

Anonymous said...

ayu,harap dapat menempuh baru dengan persediaan mental juga fizikal.hidup ini bukan mudah,tidak semudah kita berposing semasa bergambr.ianya penuh dugaan yg kadangkala tak langsung terjangkau di fikiran.percayalah,berapa lama pun seseorang itu kita kenali,tidak bermakna kita akan terus memahaminya.semuga ayu dapat menempuhinya,amin wasslam

Ayu Katerina said...

terima kasih atas pesanan...:)