Sunday, September 27, 2009

diary raya II

Second day raya mission buat open house, ezan and hashim from jpm jadi host.. it was fun dpt kumpul ramai2 and zara also had a very good time with us dan dpt byk kawan2 baru... sambil beraya sempat juga jadi photographer for them..

After finish beraya di rumah ezan took zara jalan2 sekitar taipei.. sampai petang kami ke tms shopping cenderahati utk dia bawa balik.. penat ya ampun ok.. hehe tp seronok dan puas hati.. mlm kami lepak di rumah sambil tgk gambar2 yg di ambil..

3rd raya dpt jemputan ke rumah duta brunei pula.. HE Siti called directly to my hp.. gosh kujat juga.. asalnya dh ada plan dgn zara tp sbb she insist me to come so tk dpt tolak ok.. di rumah dia juga makanan sgt heaven.. dan mmg cantik gile la.. had fun with my frens also and ptg took zara to handicraft centre... habis kami ke starbucks lepak and cuci mata dlm asia world pula.. buy her 9west handbag and nampaknya she's so happy.. tanda penghargaan kerana kehadiran seorang sahabat di hari raya hanya utk menemani saya di sini..

and 4th raya zara pulang ke kl.. sepi semula rumah.. but at least cuti selama 4 hari di taipei tidaklah berlalu begitu sahaja.. dlm sepi ada bahagia... dalam sedih ada ceria.. thats life..

saya sudah kembali tersenyum melalui kehidupan yang sangat simple skrg.. syukur saya tidak terlalu jauh menghumbankan diri kerana sebuah hati..

2 comments:

Zara said...

bila bicara soal HATI...mmg payahkan untuk diungkai atau dipersoalkan..huhu

Ayu Katerina said...

ye ikut hati panas baran padan ke muka tgh2 mlm kene mengemas...heh mlm kang dpt cermin baru.. apek tu juga salah satu sbb aku marah sbb tk dtg2 smlm.. angin!